• 2.jpg
  • 11.jpg
  • 22.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 28.jpg
  • 27.jpg
  • 29.jpg
  • 10.jpg
  • 24.jpg
  • 25.jpg
  • 13.jpg
  • 9.jpg
  • 30.jpg
  • 16.jpg
  • 14.jpg
  • 20.jpg
  • 17.jpg
  • 21.jpg
  • 8.jpg
  • 1.jpg
  • 7.jpg
  • 5.jpg
  • 15.jpg
  • 18.jpg
  • 6.jpg
  • 19.jpg
  • 12.jpg
  • 23.jpg
  • 26.jpg
 
Az írásbeli munkák értékelése
 
  • a témazáró és az évfolyamdolgozatok minimumszintjét egységesen 30 százalékban határozzuk meg, ez alól kivételt jelentenek azok a szakmai tantárgyak, amelyeknél bizonyos ismeretek hiánya veszélyeztetheti a tanulót, osztálytársait vagy – későbbi munkája során – a rá bízott embereket 
  • ha a dolgozat olyan ismereteket kér számon, amelyek feltételei a továbbhaladásnak (például definíciók), a szaktanár szigorított pontozási rendszert alkalmazhat, de adjon lehetőséget a javításra
  • az év eleji szintfelmérés érdemjegye csak akkor számít bele a félévi osztályzatba, ha a mérést ismétlés előzte meg, illetve ha az érdemjegyet a tanuló kéri
  • a diagnosztikus célú és a külső méréseket legfeljebb a tanulók tájékoztatása vagy – jó jegy esetén – motiválása céljából osztályozzuk
  • a tanulók szociális kompetenciáinak fejlesztése érdekében ösztönözzük a csoportmunkát (órai munka vagy projektfeladat), ebben az esetben a csoporttagok érdemjegyét a pedagógus és a csoport közösen állapítja meg előre megbeszélt szempontok alapján
  • a szaktanár – a pedagógiai szempontok mérlegelésével – biztosíthatja a javító dolgozat írásának lehetőségét, s mivel a javító dolgozat íratása, értékelése stb. tantárgyanként és tananyagonként különböző lehet, a szaktanár egyéni módszereket alkalmazhat, de erről a tanév elején tájékoztatnia kell a tanulókat, és alkalmazkodnia kell azokhoz az alapelvekhez, amelyekben a szakmai munkaközösség megállapodott. 
 

 

Oldalainkat 91 vendég és 0 tag böngészi

A látogatók száma:

ma:85
tegnap:80
ezen a héten: 85
ebben a hónapban: 234
2020. augusztus 3. Hétfő
Hermina, Kira

 
A Nap kel 05:29-kor,
nyugszik 20:24-kor.

Holnap
Domonkos, Dominika
napja lesz.