ÉRTÉKELÉS SZABÁLYAI (letölthető: Értékelés szabályai)
- A tanulók teljesítményének értékelésében és minősítésében minden tantárgynál a hagyományos ötfokú osztályozási skálát alkalmazzuk.
- Az egyes tantárgyak sajátosságait is figyelembe véve általában az a tanuló
- a tantervi követelményeknek a számonkéréskor kifogástalanul eleget tesz,
- a tananyagot ismeri, érti, önállóan tudja alkalmazni,
- képes az önálló munkavégzésre, a feladatok megoldására,
- a tantárgy szaknyelvét pontosan használja, szabatosan fogalmaz;
- a tantervi követelményeknek a számonkéréskor megbízhatóan, kevés, jelentéktelen hibával tesz eleget,
- az ismereteit kis tanári segítséggel tudja alkalmazni;
- a tananyagot csak pontatlanul vagy hiányosan képes felidézni,
- gyakran szorul a számonkérés során tanári segítségre;
elégséges (2) aki
- a számonkéréskor folyamatos tanári segítségre szorul,
- a továbbhaladáshoz csak a szükséges minimális ismeretekkel, jártassággal rendelkezik,
- önálló feladatvégzésre nem képes;
elégtelen (1) aki
- számonkéréskor a tantervi minimumot folyamatos tanári segítséggel sem képes teljesíteni.
- A kilencedikes tanulók teljesítményét az osztályfőnök évente két alkalommal (decemberben és áprilisban) szövegesen értékeli, és erről írásban tájékoztatja a szülőket.